lørdag 18. august 2012

Magnolia inspirasjon :)

Siden Magnolia er en av våre flotte sponsorer har jeg laget et lite prosjekt jeg vil vise dere med noen av mine eldre motiv fra en av Magnolias julekolleksjoner.
Jeg har laget et teltkort, og tenkte å vise dere kjapt hvordan jeg gjør det

Magnolia

Du trenger 2 stk 6x6" Bazzill (eller lignende) og 1 stk som er 6x4" samt mønsterpapir

Finn frem det du skulle tenke deg å bruke av pynt og motiv.
Jeg har brukt tre nydelige Magnolia motiver. Santa Edwin, Tilda Santas little helper og et med gavekurv som jeg ikke vet navnet på. De er selvfølgelig fargelagt med Copics


Preg den korte biten hver inch og brett den som trekkspill slik du ser i bildet under. Lim på mønsterpapir på 6x6 arkene og kjør gjennom kuttemaskinen med en rund Spellbinder die eller lignende, men kun på forsiden. Lim mønsterpapirene dine på baksiden også

Lim sammen de tre delene
Pynt kortet ditt inni før du lukker det. Jeg har lukket mitt ved a lage hull med min Cropodile og brukt bånd til å holde det sammen, men du kan også bruke brads eller lime det igjen om du heller vil det.
Pynt etter ønske :)
Jeg har brukt en juletekst fra North Star Stamps inni samt designpapir fra samme produsent som på fronten. Jeg satte også gavekurven på 3d puter ved siden av teksten.

Her er det ferdige resultatet

Mine farger:
Hud: E21, E50, E51 og E93
Hår: E44-43-42-41
Edwins bukser: W5-3-1-0
Rødt: T5, E19, E07

Håper du liker kortet og at tutorialen  var til hjelp

Vi sees på tirsdag, da starter de vanlige utfordringen våre igjen!!

Klem fra Jill

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååååååååååå dette var vakkert Jill♥
Klem fra Anne