lørdag 28. september 2013

CMN nytt!!

Hei Copic venner!

I dag har vi både gode og dårlige nyheter til dere...
Først de dårlige: Gro har dessverre valgt å forlate Design-Teamet vårt - dette synes vi andre er veldig leit, men vi har full forståelse for hennes valg.
TUSEN TAKK, Gro for alt inspirasjon du har delt med oss! Det har vært en ære å ha deg med på laget!

DT Ellen er midt i en hektisk flytteprosess, og har fått en liten pause - men er snart tilbake håper vi!

Og så de gode nyhetene:
Vi har vært så heldige å få med oss to fantastisk dyktige jenter som gjeste-designere fram til nyttår!
Det er Marianne Skjelstad og Lena Suhr!! Et varmt velkommen til dere begge! 

Dette er hva Marianne sier om seg selv:



Heisan. 
Jeg heter Marianne, og jeg er så heldig å få være med de dyktige damene her hos CMN i ukene frem til jul.
Jeg bor i Sande i Vestfold sammen med mann, og tre barn på 7, 10 og 14 år. 
Jeg begynte med denne herlige papirhobbyen for 7-8 år siden, og det går knapt en dag uten at jeg dukker ned i papirer, tusjer, stæsj og stempler. Jeg elsker å fargelegge, og Copics er en av mine store favoritter å fargelegge med. 
Stilen min er vanskelig å beskrive, for jeg elsker å prøve ut nye ting. Men jeg har nok en litt ryddig stil, gjerne med masse detaljer. Og så er jeg glad i forskjellige bretteteknikker, både de jeg finner på selv, og alt det inspirerende det er å finne i bloggverden. 

Jeg er godt i gang med årets jul, så kortet jeg vil vise frem i dag er et julekort med motiv fra Mo Manning og papirer fra Pion Design.



Jeg har brukt disse Copics fargene:
Hud: E11 - E00 - E000 - E93
Hår: E44 - E43 - E42 - E41
Kjole: E89 - E87 - E84 - E81
Jakke/sko: E59 - E57 - E55 - E53
Skjerf mm: E18 - E17 - E15 - E13 - E11
Skygge: B91 - BG70 - Blender


Og dette er hva Lena har å si:


 



Jeg heter Lena, og er veldig glad for å være sammen med dere fram mot jul.

Jeg er 71-modell og fra Alta i Finnmark. Jeg er gift og vi har
tre flotte barn, ei jente på 19 år og to gutter, 16 og 21 år. I tillegg har
vi en skjønn dalmatinerjente som er 10 år.Jeg har alltid holdt på med noe
kreativt, og har opp igjennom årene prøvd meg på mange forskjellige ting.
Det som det har blitt mest av er nok strikking, hekling og brodering. Fram
til høsten 2010 da ei venninne introduserte meg for denne hobbyen! Jeg har
alltid likt å tegne og det er nok derfor jeg ble fullstendig hekta, jeg
elsker å sette meg ned med fargelegging av motiver! Jeg startet med
akvarellblyanter, men etter å ha prøvd Copic markers så var jeg solgt.
Jeg har alltid et eller flere strikke/hekle prosjekt på gang, men det er
kortlaging som tar det meste av fritiden. Det er ren terapi og dermed mitt
alibi til å bruke så mye penger på dette, det dukker jo hele tiden opp nye
ting som man bare MÅ ha!

Min blogg finner du HER
 Jeg er med i DT hos My Besties Norge
Her er kortet Lena har laget til oss i dag:
 
 
Hud E000-00-11-21-93
Hår: W01-03-05-07 og E50-53-55-57
Klær jente: RV91-93-95-99, C00-01-03, E70-71-74 og E71-74-77-79,
Gutt: C00-01-03, B91-93-95-97, E70-71-74-77



Ennå en gang: VELKOMMEN TIL MARIANNE OG LENA!!!

Og....det er ennå tid til å være med på Blog-hoppen vår :)

Hilsen CMNs DT-team!









2 kommentarer:

Blankina sa...

Goodluck to all ( DT leaving and new DT )..
Great cards!!
Hugs Blankina

Jeanette sa...

Så trist at Gro ikke lenger skal kreere for dere, men så flotte jenter som trer inn i teamet :) Lykke til jenter, gleder meg til å se hva dere lager. :)