onsdag 22. april 2015

Vennskapskort med no lines teknikk

Hei copic- venner!  

Jeg vil vise dere et kort jeg laget til CME denne måneden, det er et vennskapskort med masse fargelegging på. 

Jeg lot motivet få det meste av plassen på forsiden av kortet fordi det er såpass stort. Bare litt pynt ved siden av. Du kan lese mer om produktene jeg har brukt på bloggen min. 


 Jeg brukte dette søte Saturated Canary motivet, Sisters og fargela med favoritt teknikken min om dagen; No lines, synes det er så morsomt å se hvordan motivet vokser frem  under fargelegging med denne teknikken. 


Fargene jeg har brukt er: 
bloggen min kan du se hvilke farger jeg har brukt til hva. 



Kortet er laget i mange lag. Jeg har brukt en tutorial laget av 


Her ser du litt mer av lagene.


Håper du fikk litt inspirasjon!
Ha en fargerik dag!

Klem fra
Elizabeth 

Ingen kommentarer: