tirsdag 26. juli 2016

Blomsterballerina

Da var det visst min tur til å legge ut noe på bloggen.. Det er min egen vegring for å legge ut noe som er grunnen til at det har tatt så lang tid.. men men, nå som det er gjort blir det nok snart fler. Det er så utrolig inspirerende å være på DT med så mange flinke jenter!

Jeg har brukt motiv fra Aurora Wings. Da motivet er ca 7cm har jeg fokusert på kontraster slik at kjolen og håret kommer best mulig frem. I tillegg til bladene rundt har jeg tegnet på noen ekstra i ulike farget for en mer dryssende effekt.


Ark fra Pion, tekststempel nederst fra Lili of the Valley og den andre laget jeg selv. Ellers er diverse fra Live and Love Crafts og Wild Orchid Crafts.

Følgende farger er brukt:
hud: E000, E00, E04, E11
hår: 100, BV20, BV23, BV25, BV29
kjole: RV00, V04, V06, V09
hvit gel penn

Ikke glem bingoutfordringen!

Ingen kommentarer: