fredag 25. november 2016

Juleinspirasjon

Julen nærmer seg. 

Om under en måned Tre Nøtter til Askepott og Reisen til Julestjernen over for denne gang. Det er rett og slett på tide å skrive ønskeliste og pynte til advent. Selv har jeg flere Copic-ønsker på min liste! Eller.. tja.. jeg kommer til å ha det når jeg får somlet meg til å lage den!

Det er faktisk nesten desember.

Panikk!!

Neida.. ikke enda. Heldigvis. Men før julenissen stikker innom må jeg få ferdig mange flere julekort. Jeg er utrolig glad i vinterlige kort, og denne gangen brukte jeg til og med røde farger. Og stempelet? Det er fra Lili of the Valley og heter Cold Hands Warm Heart. Dekorasjonen ble enkel med flere dies og en liten dose akrylmaling.


Motivet er farget med C1, C3, C5, B0000, B000, R22, R24, R27, R89, YR15

***

Glem ikke å delta i juleutfordringen vår her

Why don't you take part in our Christmas challenge, here?

Ingen kommentarer: