fredag 6. april 2018

Gjestedesigner Elin Rajadurai

Da har vi i Copic Marker Norge gleden av å presentere denne månedens gjestedesigner 
Ta gjerne turen innom bloggen hennes og se alt det fine hun lager.


Her er hva Elin sier om seg selv:

Jeg heter Elin og er en kreativ dame i midten av 40 åra. Bor i Oslo med min familie på 4, og er snart på flyttefot til Strømmen. 

Har lagt min elsk på Magnolia stempler og Copic markers. Hva gjorde jeg vel før jeg fikk de?
Er sykepleier og jobber fulltid på Ahus universitetssykehus, og stortrives i min jobb. Og selv om det da er lite tid igjen så bruker jeg så mye tid jeg kan på  papir, stempler og farger.
Lager mest kort, og på de er det alltid noe stemplet og farget, samt blomster. 




Elin er en av våre trofaste deltakere på våre utfordringer og hun har vært gjestedesigner hos oss flere ganger tidligere. Hun har latt seg inspirere av denne månedens utfordring.


Se dette nydelige kortet Elin har laget! Hun sier at hun har latt seg inspirere av fargene og vårfølelsen og hun har brukt turkis selv om det er en farge hun synes er litt vanskelig.

Her er moodboardet som Elin har latt seg inspirere av, kanskje du også blir inspirert og har lyst å være med på utfordringen? Kanskje blir det deg som blir plukket ut som gjestedesigner neste gang :-)

Ingen kommentarer: