søndag 8. april 2018

Nå skinner sola i vinduskarmen!

Riktig god søndag alle sammen!
 
Å, nå  begynner det virkelig å våres!
Og selv om det fortsatt er mye snø igjen - i hvert fall her på Østlandet - så varmer solen godt når den titter frem på himmelen :)
 
Men, det var vel egentlig ikke værsituasjonen det skulle blogges om i dag ;)

Derimot har jeg et kort jeg har lyst til å dele med dere. Jeg ble så inspirert av moodboarden til månedens utfordring at jeg bare måtte lage et kort til!
 Denne gangen har jeg latt meg inspirere av bildet nederst til høyre:
 
 
 
Stemplene jeg har brukt kommer fra en månedspakke fra Hero Arts og fargelagt som følgende:
Tinnbøtte og vannmugge: N0 - 1 - 2 - 3 - 4
Glassflasker: B0000 - 000 og G000 - 00
Glasskrukke: BG10 - 11
Stilker og sukkererter: YG03 - 17, G28 - 29 - 46
Blomster: BV01 - 04 og V15
R81 - 85 - 89 + en blanding av 81 og 89 

 
Har du deltatt i månedens utfordring enda? Hvis ikke, er det ikke for sent. 
Utfordringen går helt til 11.04.18 kl 21.
 
Her er link til hvor du kan delta: CMN95 Moodboard mars 18
Og har du allerede deltatt er det fult mulig å levere flere bidrag!
 
En riktig så god - og forhåpentligvis kreativ - søndag ønskes :)
 
Klem fra Kjersti
 


 

Ingen kommentarer: